Hoe personaliseer ik mijn ticket?

Categorie: Tickets
01 nov

Na aankoop van je kaart(en) ontvang je een email met de bevestiging van je aankoop. Deze email bevat nog geen kaarten. Om je kaarten te ontvangen, moet je ze eerst personaliseren.
Er is geen haast bij het personaliseren van je kaart(en), je ontvangt automatisch een herinneringsmail van Paylogic hierover.

Hoe kun je je kaarten personaliseren?

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de oranje button “ORDERSTATUS”
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling
  • Kies voor “Personaliseren”

Nu heb je twee keuzes:

  • Kies voor “Claimen” als je een kaartje op je eigen naam wilt zetten
  • Kies voor “Verzenden” als je een kaartje op naam van een vriend(in) wilt zetten
  • Automatisch wordt het eerste ongepersonaliseerde kaartje geselecteerd
  • Vul het e-mailadres in van degene die het kaartje krijgt
  • Volg de verdere instructies

Zwarthandel
Kaarten voor In Het Volkspark zijn enkel via de website inhetvolkspark.nl te koop. Koop nooit tickets voor In Het Volkspark op websites zoals Topticketshop, Budgetticket, Onlineticketshop, Viagogo etc. Koop ook geen tickets van mensen op Facebook of Marktplaats. Je betaalt – vaak onbewust – veel meer voor een toegangskaart dan de oorspronkelijke prijs. We kunnen bovendien geen enkele garantie geven dat deze tickets geldig zijn. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl.

Terug naar het overzicht