FAQ – verplaatsing – gekochte tickets

Juni 2021 – Helaas moeten we jullie vertellen dat In Het Volkspark ook dit jaar niet door kan gaan. We hebben er alles aan gedaan, maar gezien de korte tijd die er nog rest tot 10 juli aanstaande kunnen we jullie niet het festival bieden waar we ons op hadden verheugd.

Heel erg bedankt voor jullie geduld en vertrouwen. We kijken er enorm naar uit om op zaterdag 9 juli 2022 samen van In het Volkspark te gaan genieten. Jouw reeds gekochte kaarten voor In Het Volkspark blijven geldig voor 2022. We beloven je dat we deze eerste editie groots zullen vieren. ❤

Samen naar 2022
Een festival annulering raakt velen. Jou als bezoeker maar ook andere betrokkenen, van podiumbouwers, technici en licht- en geluidprogrammeurs tot de tentverhuurders en artiesten. Zonder hen zouden we een festival als In Het Volkspark nooit kunnen organiseren. We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Daarom zouden we je willen vragen om je kaartje mee te nemen naar volgend jaar, zodat we samen kunnen feesten tijdens de eerste editie van In Het Volkspark, zaterdag 9 juli 2022.

Moet jij daar zelf iets voor doen? 
Nee, je kaarten zijn automatisch omgezet naar In Het Volkspark 2022. Hier hoef jij (als hoofdkoper) dus niets meer voor te doen.

Lees hieronder de FAQ – met de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Voor nu, zorg goed voor jezelf en elkaar.

Organisatie In Het Volkspark.

 

Ik heb festivalkaarten gekocht, wat zijn de vervolgstappen?

Al je kaarten zijn automatisch omgezet naar In Het Volkspark 2022. Hier hoef jij (als hoofdkoper) dus niets meer voor te doen.

Wanneer kan ik mijn kaarten personaliseren?

Geen haast, je ontvangt vanuit Paylogic een herinnering om je festivalkaarten te personaliseren. Let op: zorg dat je uiterlijk 9 juli 2022 je kaarten hebt gepersonaliseerd.

Hoe kun je je kaarten personaliseren?

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de oranje button “ORDERSTATUS”
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling
  • Kies voor “Personaliseren”

Je hebt nu twee opties:

  • Kies voor “Claimen” als je een kaartje op je eigen naam wilt zetten
  • Kies voor “Verzenden” als je een kaartje op naam van een vriend(in) wilt zetten
  • Automatisch wordt het eerste ongepersonaliseerde kaartje geselecteerd
  • Vul het e-mailadres in van degene die het kaartje krijgt
  • Volg de verdere instructies

Wanneer krijg ik mijn vernieuwde kaarten?

Zodra jij de kaarten voor In Het Volkspark 2022 hebt gepersonaliseerd, kun je jouw vernieuwde kaarten downloaden bij onze ticketprovider.

Had jij je kaarten al gepersonaliseerd? Via deze link kun je je vernieuwde kaarten voor In Het Volkspark 2022 downloaden.

Ik weet nog niet zeker of ik volgend jaar met dezelfde mensen/groep naar het festival kom. Wat kan ik doen?

Nog niet gepersonaliseerd? Geen probleem. Je hebt nog alle tijd om iemand anders voor je kaartje te zoeken. De einddatum van de personalisatie is uiterlijk 9 juli 2022.
Voor reeds gepersonaliseerde kaarten kun je een naamswijziging doorvoeren.

Hoe werkt dit?

  • Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de oranje button “ORDERSTATUS”
  • Je komt nu op de pagina van je bestelling
  • Kies voor “Naamswijziging” (2x)
  • Selecteer het kaartje waar je een naamswijziging wilt doorvoeren
  • Volg de verdere instructies
  • Aan het einde van het proces kun je het mailadres invoeren van degene op wiens naam het ticket moet komen

Houd er rekening mee dat voor het aanpassen €2,50 per kaartje in rekening wordt gebracht. Het overdragen van kaarten is mogelijk tot uiterlijk 9 juli 2022.

Wat als ik niet kan op 9 juli 2022?

Ben je op 9 juli 2022 verhinderd? Dan kun je ervoor kiezen om je kaarten door te verkopen aan je vrienden.
Het is niet meer mogelijk om een restitutie aan te vragen.

Naar welke datum is het festival verplaatst?

Het festival is verplaatst naar zaterdag 9 juli 2022.

Wat gebeurt er met de line-up?

Net als jullie waren wij erg blij met de line-up van In Het Volkspark 2020. We gaan ons best doen om zoveel mogelijk van de line-up ook voor 2022 vast te leggen. Wanneer we hier meer over weten laten we je dat uiteraard weten.

Ik heb een kaartje gekocht maar heb deze niet ontvangen óf ik kan deze nergens meer terugvinden. Wat nu?

Gebruik deze pagina om je kaarten opnieuw toegestuurd te krijgen.

Kom je er niet uit? Geen probleem! Bezoek het Help Center van Paylogic Customer Service.

Mijn vraag is helaas nog niet beantwoord.

Stuur een e-mail naar info@inhetvolkspark.nl. We doen ons best om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Dit kan gezien de huidige situatie wel wat langer duren dan normaal, hiervoor vragen we jouw begrip.